سلام ببخشید ی سوال دارم ازتون
نه اصلا
نه دردش همون چند ساعت اوله
من که خودم خیلی میترسیدم ولی ترسم بیخود بود اون لحظه که چیزی نفهمیدم بعدش هم ژلوفن کافی بود اگه درد داشت
من جراحی کردم هفته قبلی درد نداشت صورتم فقط ورم کرده بود چون دندون عقلم بود اگ درد داشته باشی همونجا بهت امپول میزنن درد نداشته باشی من فقط برای التهاب نکنن چرک خشک میخوردم
نوافن بخور اگر درد داشت
ن بابا ترس نداره ک دردش فقط برا امپول بی حسیه ک میزنه همین بعدش دیگه درد نداره
ن اصلا ترس نداره
نه دردی نداره
نه نترس اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.