من خودم شیر ندارم از اول کم بود شیرخشک نان ۱ پرو میدم البته از داروخونه نگرفتم ایرانی نیستش خارجی قیمت هر قوطیش ۳ میلیون و ۵۰۰ و ۸۰۰ گرمی هستش نمیدونم ایرانیش چند گرمی میشه این ماه دو قوطی شیرخشک ۸۰۰ گرمی خورده
من شیر خودم رو هم میدم کمکی هم میدم تواین یکماه سه تا شیر دادم به دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.