من از مامام پرسیدم گف تا ۳۶ جا داری اگ نچرخید میری پیش دکتر نامه سزارین بده تو ک خیلی جلوتری عزیزم نگران نباش خیالت راحت نمیچرخه
منم بریچ بود ۲۳ هفتگی خداکنه نچرخه سزارین بشم
دوسداری طبیعی بیاری؟
دیگه الان جاش خیلی تنگه احتمال اینکه بچرخه خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.