دختر من ببلاک خورد ادرارش کم شد یوبس شد
خوبه .مهم اینه بسازه
من دخترم ۲۹۰۰ دنیا اومد ۶ ماهگی ۹ کیلو بود
من میدم عالی
من قبلا سوپر امیل میدادم خیلی خوب بود ولی پسرم دوست نداشت زیاد نمیخورد الان تازگی دارم ببلاک میدم بهتر میخوره وزن دهیش هنوز مشخص نشده چون تازه شروع کردم ولی دخترم میدادم خیلی خوب بود
خیلی شیر مزخرفیه بچم اصلا شما بگو یه سی سی نخورد ازش قوطی مونده هرازگاهی حلوا درست میکنم ازش استفاده میکنم شیر ببلاک گیاهیه هربچه ی نمیخوره
من میدادم عالیه
چند نفر دیدم به بچهاشون میدن میگن عالیه آبجیم هم میده میگه خوبه
خواهر شوهرم به دخترش کنار شیر خودش ببلاکم میده وزندهی خوبی داره ماشاالله 9.5کیلوعه
وزن دهی رو نمیدونم ولی دخترم از وقتی ببلاک میدم شیر خوردنش کم شده اصلا دوست نداره با اشتیاق نمیخوره قبلا هر سه ساعت ۱۲۰ یا ۱۵۰ تا میخورد الان هر ۳ ۴ ساعت یه بار ۹۰ تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.