بچه من ۱نیم اقدامم باردارنمیشم چراخسته ناراحتم

تصویر
۵ پاسخ

اگه مذهبی هستی یه مدت نماز صبحت ترک نشه

سلام عزیزم حتما نتیجه میگیرید استرس نداشته باشید شب ها زود بخوابید و صبح زود بیدار شید غذاهای مفید بخورید از فست فود و نوشابه و الکل و قلیون دوری کنید و آرامش داشته باشید ورزش هم خیلی خوبه توی این دوران کمک کنندست ، انشاالله که پروردگار مطلق هواتون رو داشته باشه عزیزم❤️

روزی ۱۴سیکل برو سونو بده اگه فولیکولت بالای ۱۵باشه و مایع آزاد باشه دوتا آمپول گنارکس بگیر بزن فقطباید آمپول زدی ۸ساعت دقیق بعدش نزدیکی داشته باشی ایشالا که حامله میشی

عزیزم استرس خودش خیلی بده یه مدت ریلکس کن انشاالله که نتیجه میگیری

بنظرم فعلا اقدام نکن دیگه

سوال های مرتبط