بله دکتر به من گفت یا شکر سرخ یا قهوه ای.نبات یبوست میاره و هم اینکه قند میگیره بچه
بهتره بخاطر رشد بچه نریزی چون شیرینی باعث میشه بچه قدش بلند نشه میتونی به جاش از سیب تو فرنی استفاده کنی که خیلی ام خوشمزه میشه
من با نبات شیرین میکنم نمیدونم
فک کنم بشه
من همیشه یه تیکه کوچولو نبات میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.