سلام دوستان... فرنی رو میشه با شکر سرخ شیرین کنم؟

۴ پاسخ

بله دکتر به من گفت یا شکر سرخ یا قهوه ای.نبات یبوست میاره و هم اینکه قند‌ میگیره بچه

بهتره بخاطر رشد بچه نریزی چون شیرینی باعث میشه بچه قدش بلند نشه میتونی به جاش از سیب تو فرنی استفاده کنی که خیلی ام خوشمزه میشه

من با نبات شیرین میکنم نمی‌دونم

فک کنم بشه
من همیشه یه تیکه کوچولو نبات میزنم

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی