😭😭
دیشب ساعت ۲ صدرا چنان صدایی اومد تمام خونه شیشه ها میلرزید بمب افکن بود من از دیشب از ترس که پریدم از خواب کمرم رگ به رگ شده نمیتونم تکون بخورم
آره صبح دوبار زده پایگاه هوایی خیابون محراب
هیج جارو نزدن فقط صدای پدافند و پهپاد اینا هستن
چن تا هم زدن که مهمات بزنن نتونستن چون خیلی پایینه نمیرسه بهش
صب خیلی صدای بدی اومد پایگاه وزدن
چه روزای سخت و بد و پر استرسی داریم میگذرونیم
طرف ما که خیلی صدا میاد تمام شیشه ها میلرزه دیشب ساعت 12 و 3 و ۶ و الان اومدن موشک بارون کردن رفتن اصلا پدافند شیراز کار نمیکنه
شیراز رو میزنن مامانم اینا که مرودشتن متوجه میشن ولی ماکه زرقون هستیم نزدیک تریم به شیراز متوجه نمیشیم
خیلی بد بود صداش .خونه های ما لرزید
یکی از خانما میگفت دادگاه پودنک زدن
فک کنم کلا شیراز رو خراب کردن رفت
پایگاه رو میدونم بقیه رو نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.