۶ پاسخ

بله من شیراز بودم تمیز بود و رسیدگی پرستارو دکترم خوب بود

من شیراز بودم دکترم افسون کنعانی بود اورژانسی شدم دکتر شیفت بود و واقعا عالی بود و دستش سبک بود
بیمارستانم تمیز بود و رسیدگی خوب بود

زینبیه بهت پیشنهاد نمیدم اصلا
ولی بیمارستان شیراز میگن خیلی خوبه

من به اجبار مجبور شدم برم زینبیه ، به شدت هم ازش میترسیدم ، اما کاملا غافلگیر شدم ، چه از نظر رسیدگی چه غز نظر دکتراش ،
واقعاً کارشون درست بود

حتی نامه داشتم که باید سزارین میشدم اما گفتن کمیسیون پزشکیش ناقصه ، چون بتید پنج پزشک امضا میدادندومن نمیدونستم و فقط نامه دو دکتر رو داشتم ، خلاصه دکتر اصلی اونحا به یکی از پرستارو گفت سریع برید پیش یه تا دکتر نامش رو تکمیل کنید بیارید، ومن که اون لحظه گریم گرفته بود بهم گفت نگران نباش کارت رو ردیف میکنم، بعد به بقیه گفت فکر کنید از شهرستان امده ما باید دستش رو نزاربم تو حنا ، خدا پدرشون رو بیامرزه ، ساعت ۷صبح که رفته بودم ساعت یک ونیم دخترم دنیا امد
با دوستم همزمان بودیم اون رفته بود مادر و کودک من زینبیه ، میگفت اصلا رسیدگی نکردند حتی نزدیک بوده از تخت بندازنش پایین و حتی یک کش باف ساده هم بعد عمل نداده بودن که به پاهاش ببنده

تا چند ماه پیش که کادر بیمارستان زینبیه بخاطر تعمییرات با حافظ یکی بود
الان رو نمیدونم
اما من حافظ زایمان کردم واصلا راضی نبودم

من زینبیه بودم به اجبار و بخاطر دستگاه nicu فقط رفتم که دکترم گفت دستگاهش از همه جا بهتره ولی شما اگه مجبور نیستین نرین محیطش افتضاحه یه مشت دکتر تازه وارد که طرح میگذرونن هستن بااخلاق لعنیشون اصلا نرین اصلاااا

سوال های مرتبط