۷ پاسخ

بیمارستان شیراز فقط بیمه تامین اجتماعی هست.

بيمارستان شیراز فقط تامین اجتماعی هست
من آزاد بهم گفت ۲۰_۳۰تومن میشه

دوستم بهمن ماه توی شوشتری زایمان کرد ۹۰۰ تومن پک بیمارستان از داروخونه خرید.۶۰۰ تومن هزینه سزارینش شد.بچش ۵ روز دستگاه بود رایگان شد.
ولی ۴ روز توی بارداری بستری شد همون شوشتری ۱۸۰۰ داد.
هزینه سزارین اجباری کمتر بود تا بستری توی بارداری

۲۰یا ۲۵ملیون

بیمه سلامت شوشتری یا حافظ
شوشتری سزارین اجباری با بیمه سلامت حدودا ۳ونیم

اونجا فقط تامین اجتماعی هست

شوشتری ،زینبه ،یا حافظ

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۵ سالگی