شکمم تاالان ترک نخورده دیگ ترک نمیخوره؟🥑

۱۲ پاسخ

برا من ۲ هفته اخر خورد

هفته های اخر اتفاقا ترک میخوره😐

ماله من از هفته ۳۰ ترک خورد

من از ۳۰ ۳۱ ب بعد ترک خوردم بد خوردم😂

برا من که نزده ایشالله تا اخرشم نزنه😂

مخورع بنظرم

من اصلا تو بارداریم شکمم یدونم ترک نخورد هیچی ام نمیزدم،ژنتیک و‌مونده به پوستت اگه تاالان نخورده احتمالش کمه بخوره

من هفته ی ۳۱ خورد

من رونم ترک زده🥲

چرا میخورع من از 30هفته به بعد ترک خورد

من تا ۳۴ هفته ترک نخورد بعد سه تا ترک زد رو سمت راستم ولی انچنان نخورد ترک

فكر نكنم دائم كرم ضد ترك با روغن زيتون قاطي كن بزن به شكمت من اينكارو ميكردم يدونه هم نخوردم

سوال های مرتبط