برا من ۲ هفته اخر خورد
هفته های اخر اتفاقا ترک میخوره😐
ماله من از هفته ۳۰ ترک خورد
من از ۳۰ ۳۱ ب بعد ترک خوردم بد خوردم😂
برا من که نزده ایشالله تا اخرشم نزنه😂
مخورع بنظرم
من اصلا تو بارداریم شکمم یدونم ترک نخورد هیچی ام نمیزدم،ژنتیک ومونده به پوستت اگه تاالان نخورده احتمالش کمه بخوره
من هفته ی ۳۱ خورد
من رونم ترک زده🥲
چرا میخورع من از 30هفته به بعد ترک خورد
من تا ۳۴ هفته ترک نخورد بعد سه تا ترک زد رو سمت راستم ولی انچنان نخورد ترک
فكر نكنم دائم كرم ضد ترك با روغن زيتون قاطي كن بزن به شكمت من اينكارو ميكردم يدونه هم نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.