۳ پاسخ

سلام. پسر منم همینطوره، مدام جیغ میزنه، غر میزنه واقعا هم خودمو هم مامام اینا رو عصبی کرده😔

به خاطر سنش هستش پسرمنم چند باری این کارو کرده ...الان سن لج بازی هستش .
بهتره وقتی چیزی میخواد حواسش رو پرت کنی یا بهش اصلا توجه نکنی که باعث بشه چیزی بخواد همین روش رو به کار بگیره تا به خواستش برسه

بچه ها ای سن همینطورین

سوال های مرتبط