اشکال نداره🥺🥺🥺💔❤️🩹 منم بچه اولم اینطوری شد تا هفته های توام صبر کردم نشد بعدش خودش سقط شد چهار ماه بعدش دوباره باردار شدم
گلم اروم باش شاید خاست خدا بوده و صلاحت توهمین بوده
شاید خدا صداتو شنیده و تو اون وضعیت زندگیت دیگ نخاسته حالتو بدتر کنه و ی طفل معصوم دیگ تو اون خونه متشنج ک پر از دعوا و بی احترامیه بزرگ شه
شکر کن یه بچه سالم داری
شکر کن یه بچه سالم داری
آخ فداتشم 🥺💔💔 دوبار این تجربه زهرمار و تلخ رو کردم درکت میکنم 🫂
گفتن سقطش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.