۶ پاسخ

اشکال نداره🥺🥺🥺💔❤️‍🩹 منم بچه اولم اینطوری شد تا هفته های توام صبر کردم نشد بعدش خودش سقط شد چهار ماه بعدش دوباره باردار شدم

گلم اروم باش شاید خاست خدا بوده و صلاحت توهمین بوده
شاید خدا صداتو شنیده و تو اون وضعیت زندگیت دیگ نخاسته حالتو بدتر کنه و ی طفل معصوم دیگ تو اون خونه متشنج ک پر از دعوا و بی احترامیه بزرگ شه

شکر کن یه بچه سالم داری

شکر کن یه بچه سالم داری

آخ فداتشم 🥺💔💔 دوبار این تجربه زهرمار و تلخ رو کردم درکت میکنم 🫂

گفتن سقطش کنی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی قصد بارداری
مامان برکه جانم مامان برکه جانم روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی هفته دهم بارداری