۲ پاسخ

یه ربع بعد واکسن هر۴ ساعت تب بر بده ... یکی دوساعت بعدش شروع ب تب و بی قراری میکنه...

اشکال ندارع خوبه وزنش در مورد تبش تجربه ندارم استامینوفنشو بده انشاالله اصلا تب نکنه راستی شیر خودتو میدی

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکان🐣 🧸 مامان آقا نیکان🐣 🧸 ۱۴ ماهگی