۴ پاسخ

عزیزم تخم مرغ رو چجوری تست گرفتید؟
من امروز مرغ رو با هویج پوره کردم برای اولین بار دادم بهش.

من هنوز دارم خوراکی ها رو تست میکنم،
فعلا روزی یک وعده میدم به امیدخدا از ۶ ماهگی وعده ها رو بیشتر میکنم.


شما چه خوراکی هایی رو تست گرفتید؟ روزی چند وعده میدید؟

من براش پنکیک با موز و شیر و آرد درست میکنم بعضی وقتام خرما و جوپرک و هویجو میزارم میپزه مثل اوتمیل میشه میدم بهش بعضی وقتام ک حوصله نداشته باشم همون شیرو میدم بهش😂

منم لایک کن ببینم عشقم😃

سوال های مرتبط

مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی