من الان نمیگیرم دیگه چون واینمیسه اصلا
من شنیدم تا ۶ ماهگی
اما من الانم موقع خواب نمیگیرم،بد خواب میشه
خودش وقتی بیداره و نشسته تو بغلم یکریز آروغ میزنه و تخلیه هوا داره ،از پایین هم که هوا گیری میکنه خودشو بماند 😅😅
من اروغشو هنوزم میگیرم تو چهار ماهه عزیزم ،،، ولی میگن از وقتی غذاخور شد طوری نیست
از ۲ماهگی نمیگیرم
چون پسرمتوی خواب به هبچ عنوان نمیزنه
از وقتی نی نی بشینه
من الان دیگه نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.