۶ پاسخ

بچه ات رفلاکس یا پروتئین گاوی چیزی نداره

اپتامیل

گیگوز ۱ راضیم ب بچه پف نمیده و نزدیک شیر مادره و سبکه

من نان اپتی پرو میدادم
انقد رفلاکسی شده بچه

من آپتامیل میدادم

دکتر به من گف نان بده نان ۱ میدم
مزه ش رو دوست نداره بخاطر همین راضی ام چون میترسم از شیرم بره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی