۴ پاسخ

نه عزیزم اما حتما فشارت رو چک کن

اره عزیزم حتما میشه مخصوصا اگه سزارین باشی
حتما کاپوچینو و نسکافه زیاد بخور

بله .دوستک اتفاقا دیروز تعریف میکرد قبل زایمان سردرد شدید داشتم هبچ علاعم دیگه نداشتم رفتم بیمارستان گفتن ۴ سانتی ولی میگف فشارمم چک کردن پایین بود

اره من خواهرم میگه بعد زایمان یه سردرد عجیب گرفته بود
البته سزارین بود

سوال های مرتبط

مامان ماهان دایان مامان ماهان دایان ۸ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی