نه عزیزم اما حتما فشارت رو چک کن
اره عزیزم حتما میشه مخصوصا اگه سزارین باشی
حتما کاپوچینو و نسکافه زیاد بخور
بله .دوستک اتفاقا دیروز تعریف میکرد قبل زایمان سردرد شدید داشتم هبچ علاعم دیگه نداشتم رفتم بیمارستان گفتن ۴ سانتی ولی میگف فشارمم چک کردن پایین بود
اره من خواهرم میگه بعد زایمان یه سردرد عجیب گرفته بود
البته سزارین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.