۷ پاسخ

منم طبق اخرین پریودیم میشه 28 فروردین
اما تو سنو ان تی گفتن که 31فرودین
بعدم گفت شاید یک هفته زودتر
یک هفته دیرتر

مال من تمام‌سونو هام واسه ۸ فروردین زده اما این سونو اخر ۱۳ فروردین 😂

نی نی چیه

اگه طبیعی هستی اره احتمالش هست من خودم بیست روز زودتر آمد دخترم

هر چی خیر پیش میاد بستگی داره خود نینی چه تاریخی دوس داشته باشه پسر من قرار بود بهمنی بشه فکر کنم خوشس نیومد اخرا دی دنیا اومد

بنظرمن با آنتی حساب میکنن کلن بارداری

ب سلامتی گلممم

سوال های مرتبط