خانمای زرندی کدوم آزمایشگاه برا آزمایش غربالگری اول خوبه؟

۳ پاسخ

کرمان خیابان استقلال استقلال شیش میگن خوبع ولی من خودم هیچ کدوم از ازمایش غر باالگری ها رو نرفتم

من خواجه کریم الدین دادم خوب بود راضی بودم

بنظرم برو کرمان
من سنوم عالی بود ولی ازمایشم بد اومد همین آزمایشگاه خواجه کریم الدین
سنو کرمان دادم
میباعث همون اول برم کرمان دوباره مجبور شدم آزمایش بدم پنج ملیون گفتن بچت سندروم داون داره الکی بیست روز تمام گریه کردم

سوال های مرتبط