دوستان برا ازمایش اول غربالگری کدوم آزمایشگاه توکرج خیلی خوبه؟

۱ پاسخ

سلام من سونو ان تی انجام دادم گفت ۹۰درصد پسرر یعنی درسته یان میشه جواب بدی

سوال های مرتبط