خانمای کرمانی کدوم ازمایشگاه رفتید غربالگری ادرس میدید؟؟

۴ پاسخ

دبیری تو جهاد رفتم

ازمایشگاه سپهر تو جهاد

آزمایشگاه سپهر برو مسئول فنی بسیار سخت گیری داره و خیلی حواسشون هست

آزمایشگاه مهرگان . یزدانپناه باغملی

سوال های مرتبط

مامان rabert🫶 مامان rabert🫶 هفته پانزدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری