وقتی گریه میکنه یعنی قهر کرده وسینه رانمیگیره بایدنازشوبکشی نازونوازشش کنی بوسش کنی آرومش کنی بعدسینه رامیگیره هیییییی خداسردوتابچه اولم که شیرخودمومیخوردن دقیقاهمینطوری بودن ولی یزدان فقط دوروزشیرمنوخورد
کیان هم همینه لج داره چون دلش درد میکنه اول آرومش کن بعد شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.