تو سونو وزن طول سرویکس رو هم می‌نويسن یا نه

۴ پاسخ

اگر ننوشت خودت بپرس بگو دکتر گفته بنویسین داخل سونو
برای من خودم بهش گفتم

بستگی داره دکترت برات بزنه یانه
من دکترم نزده بودبهش گفتم برام بگیر گفت آزادحساب نیشه حدودا ۴۸۰تومن گرف ازم

واسه من ننوشتن

اکثر سونوگرافیا می‌نویسن

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد