۳ پاسخ

هیرویت خوبه

آره دیگه
بیوتین بخر در کنارش بخور

منم الان دارم با هم میخورم احساس میکنم ریزش موهام کمتر شده ولی برا رویش مجددش نمیدونم چیکار کنم و چی بخورم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ سالگی
مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی