۲ پاسخ

ببین گلم من حتی فیتو هم خوردم دو دوره هیچ تاثیری ی نداشت گرونم هست . پرفکتیلم دوجور داریم یه دونه سادشه یه دونم که اونجا رتبه ۳ رو بهش دادن یا هرویت بخر یا پرفکتیل هیر

تصویر

هیرویت بهتره برای من خوب بود کلا هرویت با وجودی که قیمتش مناسبه ۱ز ببن ۱۰ تا رتبه دو رو میدن بهش ....زینک اگه ر که زین‌ک بدنت گم باشه جواب میده ..میتونی هم هیرویت بگیر ی هم زینک

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان نفس کوچولو 💞 مامان نفس کوچولو 💞 هفته بیست‌وپنجم بارداری