۵ پاسخ

فقط و فقط پريورين جوابه معجزست ..من اسليو كردم و به شدت موهام ريزش داشتن و دكتر گفت پريورين بخور رتبه ي اول هست واقعا معجزه كرد برام به كل ريزشم قطع شد ..فيتو هم خوبه

منم شنیدم زینگ ویتامین دی خوبه

قرص زینک خارجی بگیر عالیه

شنیدم سبوس برنج خوبه

باید آزمایش بدی عزیزم شاید دلیلش کمبود وینامین باشه کمبود آهن باشه یا تیروئید یا هورمونی و تخمدانی طبق اون درمان کنی

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان نا نا مامان نا نا ۳ سالگی