فقط و فقط پريورين جوابه معجزست ..من اسليو كردم و به شدت موهام ريزش داشتن و دكتر گفت پريورين بخور رتبه ي اول هست واقعا معجزه كرد برام به كل ريزشم قطع شد ..فيتو هم خوبه
منم شنیدم زینگ ویتامین دی خوبه
قرص زینک خارجی بگیر عالیه
شنیدم سبوس برنج خوبه
باید آزمایش بدی عزیزم شاید دلیلش کمبود وینامین باشه کمبود آهن باشه یا تیروئید یا هورمونی و تخمدانی طبق اون درمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.