قرص زینک بخور خوبه
من شامپو کلیر زنانه استفاده میکنم بنظرم بهتر از شامپو های دیگس
بعضی وقتا هم نرم کننده استفاده میکنم ولی هر وقت که نرم کننده میزنم خیلی موهام میریزه
شما نرم کننده استفاده میکنی؟
وای منم شدید ریزش دارم
عزیزم شماره تو برام بذار من مشاور پوست و مو هستم باهات صحبت کنم
سرم رشد موی اوردینری گرفتم
البته اصل
عالی بود
جلوی سرم کامل پر شد
سری اول گرفتم ۲۷۰۰
سری دوم ۴۲۵۰😭😭😭اما عالیه فرق سرم کامل پر شد
بیوزینک بخر بخور
من شامپو شون رز و رزماری میزنم
آمپول بپاتین و بیوتین
زینک هم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.