۶ پاسخ

من که فکر نیمکنم بزنه
ولی اگر بزنه هم ایران این همه نیروگاه داره که متمرکز هم نیستن
همه رو ک نمیزنه🥲🤦‍♀️

اصلا نمیشه زنده موند برق و اب بره

از موقعه ای ک این خبرو شنیدم حالم بده

یجوری حالم بد شد عکسو دیدم حس کردم برگشتم به ۱۰۰ سال پیش دارم توی کتاب تاریخ میخونم اینارو، چیشد ب اینجا رسیدیم وای

نمیدونم چرا عکسا واسه من باز نمیشه!!

چقدر اخه مخصوصا ما جنوبی ها روز دوم میمیریم ازگرما

سوال های مرتبط

مامان نا نا مامان نا نا ۳ سالگی