۸ پاسخ

احتمالا روز ۱۲ فروردین که عید اسرائیل تموم میشه عید ما رو خراب کردن ولی میخوان عیدخودشون خراب نشه

انشاالله به همین زودی تموم بشه

کاش تموم بشه 😔 حقمون این بود آخه بچه هام خیلی میترسن 🥹

خدایا در حال حاضر تنها آرزوم اینه یکی بگه جنگ تموم شده دیگه از استرس داغون شدیم

یعنی خوبه؟!

ای خداکنه تموم شه خداکنه‌خدیاااا کجای خدا

امروز انقدر دلم گرفته بود اشکام میریخت که کشورمون داره خراب میشه زیر موشکها آداما میمیرن ،از ته دلمدلم میخوام ایرانم پیرروز بشه زود زود مردم کشورم تو ارامش امنیت باشن

انشالله به خوبی و برای همیشه تموم بشه

سوال های مرتبط