۴ پاسخ

فقط برو دکتر شاید هورمونی باشه

جاریم آب پیاز می گرفت ماهی دو یا سه دفعه میزد به ریشه موهاش دوسه ماه که انجام داد ریزش موش صفر شد .

سلام عزیزم خوبی
موهات خشکه یا چرب
روزانه چقدر میریزه

سلام عزیزم من مشاور پوست و مو هستم باهام تماس بگیرین کمکتون میکنم09386330308

سوال های مرتبط

مامان نا نا مامان نا نا ۳ سالگی