دخترام یهو تب کردن چرا ویروس باز

۲ پاسخ

یک دلیلش عفونت گوش می تونه باش یکی از دلایلش ها حتما نیست

اگه جایی نبردی که باد بخوره بهش احتمالا ویروسه....پسر منم یهویی تب کرد دوهفته پیش ویروس بود ...مواظب باش خودت نگیری که خیلی بده بدتر از کرونا بود برا من....بیشترم گوارشی میگیری ازش حواست باشه آبی چیزی نخوری ازش

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍 مامان نی نی 😍 ۲ سالگی