۴ پاسخ

مهم نیست

سلام اجی خوبین

حقیقتا من شرکت کارمیکردم شرکتی ک تولیدش نوار و پوشک بچه و...بود تاریخ انقضا تموم میشد مغازه دارا برگشت میزدن کارخونه و همون پوشک رو نایلوتشو عوض میکردن و تاریخ انقضا سه ساله میزاشتن استفاده کن

نه

سوال های مرتبط

مامان arman مامان arman ۳ سالگی