اره هست عزیزم
بله هست
از پوشک خودش یک سایز باید بزرگتر بگیری
هست..
میگم پوشاک شورتی
من گرفت ساسز ۵
معمولی هم ۵ میگرفتم
به گمونم شورتی باید بزرگتر باسه درسته؟؟؟؟
پوشک چجوری استفاده میشه.؟ایناروهم بایدبشوری؟پد داخلشو ازکجابگیریم
اره هست
از شماره۴ شرو میشه شرتی مای بی بی
اره از ۴ داره
بله من برا دخترم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.