بچه ها پوشک شورتی شماره ۴ هست یا نه ؟،👀

۱۰ پاسخ

اره هست عزیزم

بله هست

از پوشک خودش یک سایز باید بزرگ‌تر بگیری

هست..

میگم پوشاک شورتی
من گرفت ساسز ۵
معمولی هم ۵ میگرفتم
به گمونم شورتی باید بزرگ‌تر باسه درسته؟؟؟؟

پوشک چجوری استفاده میشه.؟ایناروهم بایدبشوری؟پد داخلشو ازکجابگیریم

اره هست

از شماره۴ شرو میشه شرتی مای بی بی

اره از ۴ داره

بله من برا دخترم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری