۹ پاسخ

نه بابا

نه ..من یکبار در عمرم قرص خوردم تایک هفته تهوع داشتم و بالامیاوردم

من نه هیچوقت تاحالا استفاده نکردم

من زایمان کنم میخولم آی یودی بذارم

قرص کنتراس مین میخورم

منم ن
نمیدونم چجوری جلوگیری کنم شوهرم اصلا نمیتونه خودشو کنترل کنه

میخایم کاندوم استفاده کنیم

منم نه

من نع

سوال های مرتبط