۶ پاسخ

فاموتیدین

اس امپرازول

سعی کن تا جایی ک ممکنه دارو ندی چون ب شدت سیستم ایمنی بچه روضعیف میکنه
اولا ک رفلاکس تو بیشتر بچه ها طبیعیه بهتره مقدار شیر کمتر بدی تو دفعات بیشتر دوما اگه دیدی شدید تر بود بهتره شیر رفلاکسی بهش بدی

کیدیزول. الان فاموتیدین

هیچی همش شیمیایی و تاثیر دوسه روزه
بذار زمان بگذره کم کم خوب میشه

شربت فاموتیدین
و موتیس

سوال های مرتبط