بالاخره منو دخترکم وارد ماه ۹ شدیم

۷ پاسخ

دقیقا منم امروز وارد ماه نه شدم
من سزارینم تو‌چی

بسلامتی💞

خسته نباشید واقعا عزیزم

انشالله بازم سر موقع زایمان کنی

مبارکه عزیزم 💕

بسلامتی منم امروز وار 35هفته شدم دیگه خونه امن رسیدیم من که دکترم گفت بچت وزنش خوبه الآنم زایمان کنی خطر نداره

به سلامتی

بسلامتی 💖

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 ۶ ماهگی