۲ پاسخ

بسلامتی باشه عزیزم ، چقدر این لحظه انتظار شیرینه تنها بدیش اینه ک خیلی دیر میگذره بعضی وقتا با خودم میگم چجوری ۹ ماه رو صبر کردم منم انشالله ۲۵ روز دیگه مونده به دیدار با فندوق کوچولومون

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری