۱۱ پاسخ

سلام مهلا جون این سونو مال چن هفتگیه کجا رفتین همچین عکسی بهتون دادن

اوخودا لب و دهنشو😍🥺🧿

خدا حافظ و نگهدارش گلم ☺️
از ماه ۸ به بعد که سخت و دیر میگذره 🫡😂

بسلامتی منم ۴روزدیگه میرم تو ۸ماهگی

بسلامتی گلم منم ۹ روز دیگه میرم😊
از اینکه سزارینم هستم خداروشکر میکنم که زودتر بچمو میبینم😍

ان شاءالله بسلامتی بغلش کنی عزیزم

کاش برای منم‌زود بگذرم خسته شدم انقد درد کشیدم اولاش استفراغ شدید حالام عین‌درد پریودی

از ۳۰ تا ۳۶ نفهمیدم چطوری گذشت😐
همه کارامم مونده ن ماما ن ساک ن رفتم بیمارستارو نگا کنم انتخاب کنم
هیچچچچ

ایشالله به سلامتی دختر نازتو بغل کنی🥰
بعد چرا برای من نمیگذره مردم🤣

بسلامتی عزیزم منم ۶ روز دیگه میرم تو ۸

خدا برات حفظش کنه انشاالله به سلامتی بغلش کنی

سوال های مرتبط