من یکسال نیم بود پسرم یاد گرفت
عزیزم اولش که بایدوسواسی ایناروبذاری کنارچون هرچقدم حواست باشه یجاخرابکاری میکنه
بعدشم اول شب ازپوشک بگیرقبل خواب ببردسشویی اگه دیدی شب ادراری نداره پس آمادگی داره
بعدشم هفته اول هرنیم ساعت یساعت ببرش دسشویی فقط خونه بازبذار بیرون ومهمونی رفتنی پوشک کن ازهفته دوم بیرون رفتی یبارشوپوشک کن یبارشونه
توخونم تشویقش کن که دیگه خودش بگه دسشویی داره کم کم دیگه آماده میشه دوهفته اولش واقعاسخته بعدش دیگه اوکی میشه
من اینجوری گرفتم ازپوشک
الان وقتش نیست واقعا
گلم بچت آمادگی نداشت یا چی؟ خیلی دیر گرفتی من بچم از ۲سال دیگه گرفتم
بذار شرایط اوکی شه
الان دوره ی استرسه
ترک پوشکم ناخوادگاه ی استرسی ب بچه میده
تاپیک ترک پوشکمو بخون تا ان شاالله بعد این وصع ترکش بدی
من دوسالگی گرفتم فکرمیکردم سخته خیلی راحته همون شب اول ازخواب پاشد گریه کرد بردمش حموم جیش کرد فقط وقتی که بیدار تن تن ببر دسشویی یکی دوبارهم خطا میده دعواش نکن بگو اشکال نداره ازدسشویی میترسه حیاط نداری ببر حموم تاترسش بریزه
الان زمانش نیس
اعصاب میخادا
داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.