۴ پاسخ

دوست عزیزم اصلا نترس سعی کن خودتو سرگرم کنی پادکست گوش بده و همش با خودت تکرار کن که هیچی نمیشه. گر نگهدار من آن است که خود میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

من که خونه خودمونو ول کردم به خاطر صدا و لرزش دیوار و پنجره اومدم خونه مادرشوهر😢صدا کمتره ولی هر روز کل شکمم منقبضه و خیلی شوک میشم از صدا ها شب تا صبح و صبح تا شب میکوبن حتی خواب هم ندارم

اگه بابت جنگ میگی که نترس عزیزم فقط صدا هستش دیگه مسکونی هارو نمیزنن اگه خیلیم استرس داری برو سمت شهرستانی جایی که صدا زیاد نیاد منم خونه تنها میمونم شوهرم میره سرکار اما تمام سعیمو میکنم که نترسم

منم دل درد میگیرم😓

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣🩵 مامان جوجه طلایی 🐣🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری