تو هفته شما منم زیاد داشتم طبیعیه عزیزم، فقط استراحت کن شیاف بذار به دکترت بگو تا امپول فمولایف هم هفتگی بهت بده
منم این حالتی می شم
تا وقتی که خون ریزی و لک نداری طبیعی عزیزم
شیاف بزار و استراحت کن بعضی وقت ها اینجوری میشی مخصوصا موقع تایم پریودیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.