بچها من دلدرد کمردرد پریودی گرفتم خیلی میترسم چیکار کنم

۴ پاسخ

تو هفته شما منم زیاد داشتم طبیعیه عزیزم، فقط استراحت کن شیاف بذار به دکترت بگو تا امپول فمولایف هم هفتگی بهت بده

منم این حالتی می شم

تا وقتی که خون ریزی و لک نداری طبیعی عزیزم

شیاف بزار و استراحت کن بعضی وقت ها اینجوری میشی مخصوصا موقع تایم پریودیت

سوال های مرتبط

مامان جانِ دل❤️ مامان جانِ دل❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری