خانما من خیلی میترسم خیلی دل درد پریودی دارم چیکار کنم

۴ پاسخ

طبیعیه ولی اگه دردت خیلی زیاد بود برو دکتر یا بیمارستان

من دقیقا هم هفته شمام
کاملا هم مثل شما هستم از دیشب
ولی طبیعیه
حتما استراحت کن، فعالیت نکن، خیلی خم و راست نشو به پهلو دراز بکش زیر کمرتم بالشت بزار کم کم بهتر میشی

منم از دیشب داشتم امروز یکم بهتر شد
میگن طبیعیه واسه انقباضات و کش اومدن عضلات رحمه

طبیعیه عزیزم
رحم داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری
مامان جوجه طلایی 🐣🩵 مامان جوجه طلایی 🐣🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری