طبیعیه ولی اگه دردت خیلی زیاد بود برو دکتر یا بیمارستان
من دقیقا هم هفته شمام
کاملا هم مثل شما هستم از دیشب
ولی طبیعیه
حتما استراحت کن، فعالیت نکن، خیلی خم و راست نشو به پهلو دراز بکش زیر کمرتم بالشت بزار کم کم بهتر میشی
منم از دیشب داشتم امروز یکم بهتر شد
میگن طبیعیه واسه انقباضات و کش اومدن عضلات رحمه
طبیعیه عزیزم
رحم داره بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.