خانما کمی درد پریودی دارم چیکار کنم خیلی میترسم😭😭😭

۶ پاسخ

حتما تو این شرایط شیاف پروژسترون بزازید و استراحت کنید

شیاف حتما استفاده کن

با یه روسری یا شال نرم دلتو شل ببند گرم باشع

اشکال نداره طبیعیه منم داشتم رفتم سنو گفت سالمه هیچ مشکلی نداره

بچه داره جا باز میکنه

منم سه روزه دارم خیلی حس بدیه من میخواستم برم سونو گرافی امروز نیستن

سوال های مرتبط

مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی