۶ پاسخ

پودر جوانه گندم برا وزن گیری جنین خوبه بخورم؟؟

اره عزیزم برا من سی هفته همینقدر بود دکتر گف خیلیم خوبه___الان ک ۳۹ هفته این چقدر شده،؟؟؟منم میخام طبیعی زایمان کنم یعنی تازه الان تصمیمم عوض کردم ومیخام طبیعی زایمان کنم __میخام ببینم وزن بچه تا ۳۹ هفته چقدرمیشه

سلام برای من ۱۳۷۲بود سونو گفت کمه

اره عزبزم برا منم ۱۴۵۰ بود

من ۳۱ و ۵
۱۸۰۰ بود اره برای شما خوبه

اره عزیزم برمن ۱۳۵۰ عه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی