پودر جوانه گندم برا وزن گیری جنین خوبه بخورم؟؟
اره عزیزم برا من سی هفته همینقدر بود دکتر گف خیلیم خوبه___الان ک ۳۹ هفته این چقدر شده،؟؟؟منم میخام طبیعی زایمان کنم یعنی تازه الان تصمیمم عوض کردم ومیخام طبیعی زایمان کنم __میخام ببینم وزن بچه تا ۳۹ هفته چقدرمیشه
سلام برای من ۱۳۷۲بود سونو گفت کمه
اره عزبزم برا منم ۱۴۵۰ بود
من ۳۱ و ۵
۱۸۰۰ بود اره برای شما خوبه
اره عزیزم برمن ۱۳۵۰ عه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.