۵ پاسخ

اره خوبه من ۳۱هفته ۱۶۰۰بود حدودا

خانوما کسی سونو ۲۴ تا ۲۶ هفته رفت مال چیه

ت سونوی ۳۰ هفته چ چیزی چک میشه

ابش هم نرماله عزیزم وزنشم طبق جدول نرماله

تصویر

اره خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان Arsan ❤️Aysa❤️ مامان Arsan ❤️Aysa❤️ ۲ سالگی