بنظرتون شیر خشک ببلاک خوبه ؟

۷ پاسخ

بوماهی گندیده میده...من بیومیل پلاس میدم

اره شیره سبکیه ولی به پسر من اصلا وزن نمیده

خوبه ولی بعد دو ماهی پسرم بهش یبوست داد تا دوماه خوب بود بعد یبوست گرفت با ببلاک

من ای ار شو میدم.خوبه

من پسرم کلا شیرخشکیه بهش ببلاک میدم خوبه

من چند باری کمکی میدم خوبه

من میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان پناه✨ مامان پناه✨ ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۹ ماهگی