بوماهی گندیده میده...من بیومیل پلاس میدم
اره شیره سبکیه ولی به پسر من اصلا وزن نمیده
خوبه ولی بعد دو ماهی پسرم بهش یبوست داد تا دوماه خوب بود بعد یبوست گرفت با ببلاک
من ای ار شو میدم.خوبه
من پسرم کلا شیرخشکیه بهش ببلاک میدم خوبه
من چند باری کمکی میدم خوبه
من میدم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.