مامانا بنظرتون شیر خشک ببلاک خوبه یا آپتامیل؟

۵ پاسخ

دوتاش برای یه شرکت هست

آپتامیل خیلی خوبه . اصلا هم سنگین نیست

آپتامیل سبک تره ، بعد ببلاک ، نان از همه سنگین تره

عزیزم برنامه بلو رو نصب کن کد دعوت بهت بدم بزن ۱۰۰ تومن هدیه میده ک میتونی بریزی تو کارتت
اینم کد دعوت PXHUKQ

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی
مامان دیناوپسرگلم❤️ مامان دیناوپسرگلم❤️ ۱۵ ماهگی