آمپول کزاز رو حتما باید توی بارداری زد؟

۹ پاسخ

آره منم منتظرم ۲۷ بشم برم بزنم بهداشت گفت باید بزنی ۱۰ سال رد شده رفته ۱۳ سال ک نزدمش

اگر طب ده سال گذشته نزدی حتما باید بزنی

دکتر به من گفت حتما باید بزنی

اره عزیزم اگه ده سال از اخرین دوزش گذشته باید بزنی منم تو ۲۹هفته زدم

اره گلم اگ ۱۰سال گذشته از اخرین باری ک زدی

بله عزیزم تا ۳۲هفته وقته
من ۲۹هفته زدم

اگه ده سال گذشته از اخرین تزریقت بله باید بزنی

بله.

منم برام سواله؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی