اره گلم یادم بیاد میدم
من که ندادم تاحالا
نه خیلی کم پیش میاد اون وقتی خودمون خوراکی میخوریم دلش بخواد بیسکوییت میدم
بعضی روزها یدونه میدم ولی پتی بور بهتره
یه وقتایی همیشه نه ۴ تا دونه رو با اب گرم پوره میکنم میدم
من وقتایی که واسش سرلاک درست میکنم یکی دوتا دونه توش میندازم لهش میکنم
وقتی بیرون برم مثلا برم بازار و طول بکشه میدم دستش سرگرم بشه
اره بعضی وقتا میدم با شیر قاطی میکنم
بعضی وقتا میدم دستش خودش یکم میخوره
من یوقتایی میدم مثلا هفته ای یبار که فقط یکم سرگرم بشه باهاش
آره خیلی کم بعضی وقتا ب عنوان عصرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.