دوستان من ۱۶ هفته و ۴ روز هستم چرا اینجا میزنه ۱۷ هفته ؟؟🤔🤔

۱۱ پاسخ

کلا ی هفته جلو‌تر میزنه

مثلا 16 هفتی میزنه 17
باز 17 هفته میزنه 18
من الان 21 هفته هستم ولی زده 22

کلن یک هفته جلو تر میزنه

داری ۱۷ هفته رو پر می‌کنی

ی هفته جلو نمیزنه خانما🤕
۱۶هفته و ۴روز ینی ۱۶هفته کامل شده داری۱۷رو پر میکنی
الان شما ۱۷هفته ای

خب داخل هفته ۱۷ هستی اونیکی برنامه بارداری ها ام اینجوری میزنن

خب یعنی تو 17 هفته ای اما تمامش نکردی

داخل هفته ۱۷ هستی

وقتی از 16 عددش میره جلو در آستانه 17هستی بخاطر همین اینجوری هفته ها رو نشون میده

چون داری هفته ۱۷ رو پر میکنی

ینی من سونوی انومالی ۱۸ هفتگی باید برم هفته دیگه میتونم انجام بدم ؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری